Sunday, November 29, 2009

NETBOOK VS SLIM LAPPY

My younger brother nak guna lappy at his kolej. So I offered mine as I have been thinking of buying a netbook. Yesterday, kami pegi survey netbook. So far so good. But tetiba jer terpandang one lappy from Toshiba yang small n lighweight cam netbook gak. Cuma price wise lebih mahal and of course ler lebih canggih than netbook.

So now, I'm in a dilemma. Netbook or new slim laptop???


Toshiba Netbook or Toshiba Portege Slim?


Toshiba Portege Slim
Toshiba Netbook

* thanks to encik google for the images....

So which one would you prefer?

4 comments:

  1. rihen,

    choose yg ada byk advantage.

    ReplyDelete
  2. lama tak datang sini kak. sejak berfesbuk ni kebanyakan org pun dah jenguk blog kan?

    ReplyDelete
  3. ** dah tak jenguk blog..

    hehehe, salah type lak

    ReplyDelete
  4. kak yanti...

    dah beli semalam... beli netbook jer sebab toshiba slim tu quite big ler size dia ...


    dayah...

    akak pun jarang2 gak update skrang ni.. xde idea kot... hehehehe

    ReplyDelete

WHAT SAY U